ONLINE PŘIHLÁŠKA, aneb jak používat KLIENTSKÉ CENTRUM?

Pro koho je klientské centrum určeno

  • pro rodiče
  • pro účastníky

Co lze v klientském centru vykonávat

  • přihlašovat, odhlašovat sebe / své děti na tábory a kroužky
  • zadávat nové členy do databáze
  • měnit údaje u stávajících členů
  • kontrolovat zpracování přihlášek (jejich momentální stav)
  • kontrolovat došlé platby či nezaplacené položky

Postup registrace do KLINTSKÉHO CENTRA – ÚČET MUSÍ BÝT ZALOŽEN NA RODIČE!!!

Po otevření stránky http://zs-trest.iddm.cz se vám zobrazí PŘIHLÁŠENÍ, NOVÝ ÚČET a OBNOVENÍ HESLA.

  1. Pro prvotní přihlášení je nutné zvolit NOVÝ ÚČET a vyplnit potřebné údaje (zákonného zástupce) – tedy e-mailovou adresu, heslo, znovu heslo pro kontrolu a jméno a příjmení. Po vyplnění údajů klikněte na tlačítko Registrovat. V tuto chvíli by vám měla přijít na váš e-mail automaticky vygenerovaná zpráva (e-mail) s potvrzením registrace. Pro správné zakončení registrace je potřeba kliknout na odkaz uvedený v e-mailu. Tento mechanismus slouží k ověření vlastnictví vaší e-mailové adresy (kontaktní údaje pro registraci vyplňte pouze 1x a vyčkejte na ověřovací e-mail).
  2. Poté je možné se Přihlásit. Vyplníme tedy dvě kolonky – e-mail a heslo, které jste zadali při vytváření nového účtu.

REGISTRACE V PŘÍPADĚ, ŽE JE ÚČASTNÍK JIŽ EVIDOVÁN.

Pokud se do klientského centra pomocí výše uvedeného postupu zaregistruje účastník, který již má v našem DDM záznam v adresáři členů, jsou k jeho účtu po přihlášení automaticky připojeni všichni účastníci, kteří mají v databázi shodnou e-mailovou adresu.

INFORMACE O ÚČASTNÍCÍCH.

Po úspěšném přihlášení ke klientskému účtu se na úvodní stránce zobrazí uživateli přehled všech účastníků, které má již se svým účtem svázané (u nových registrací tady nebude nic). Při kliknutí na jméno konkrétního účastníka se zobrazí přehled jeho přihlášek v aktuálním školním roce, stav přihlášek a plateb.

PŘIHLAŠOVÁNÍ NA KROUŽEK.

V horním menu klikněte na KROUŽKY (obrázek rozcestníku). Zobrazí se výpis kroužků. V pravé části lze tyto kroužky filtrovat podle zaměření.

  1. Klikněte na kroužek, na který chcete jednoho či více účastníků přihlásit. Zobrazí se popis kroužku a jeho základní informace. Pod těmito informacemi se zobrazí tlačítko Přihlásit, které Vás přepne na následující stránku.
  2. Zde zvolíte buď účastníka, který se již v databázi nachází, nebo zakládáte účastníka nového. V obou případech je nutné označit odpovídající volby a kliknout na tlačítko Pokračovat. Tím přejdete na kartu Údaje. U účastníka, který je už v databázi zadán, proveďte kontrolu všech údajů a opravte údaje, u kterých došlo ke změně. U Nového účastníka vyplňte všechny potřebné údaje.
  3. Po vyplnění všech údajů klikněte na tlačítko Pokračovat. Dojde k přepnutí na kartu Podmínky.
  4. Zde jsou uvedeny informace ke zpracování osobních údajů a udělujete souhlas s Propagačními aktivitami – použití fotografií a souhlas pro Přímý marketing – zasílání informací k pořádaným akcím, táborům…
  5. V Prohlášení zaškrtněte souhlas a seznámení s podmínkami.
  6. V Postupu schvalování přihlášky si přečtěte, jaký bude postup při schvalování přihlášky a poté klikněte na Přihlásit.
  7. Na poslední kartě jsou informace k odeslané přihlášce, které vám současně byly odeslány do mailu.
  8. V tuto chvíli se přihláška odeslala a čeká na schválení. Na email vám přijde informace o zpracování přihlášky. Jedná se o nezávaznou přihlášku – rezervaci místa! Tuto nezávaznou přihlášku musí schválit oprávněný pracovník DDM. Pokud je to možné a člena lze přihlásit, odešle poté pracovnice DDM závaznou přihlášku se všemi údaji k platbě. Je možné přihlásit i účastníka, u kterého vidíme větu “věk účastníka nesplňuje podmínky přihlášení“, neboť se jedná o nezávazné přihlášení. Je poté na posouzení pracovníka DDM, zda takového účastníka povolí a řádně přihlásí. Při přihlašování do kroužku prosím sledujte věkové rozpětí, pro které je kroužek určený. Systém umožní přihlášení i účastníka, který věkově neodpovídá (mladší, starší). Je to ale oprávněný důvod pro zamítnutí přihlášky.

Co dále můžete zadávat pomocí KLIENTSKÉHO CENTRA

PŘIHLAŠOVÁNÍ na AKCI nebo TÁBOR

Postup pro přihlašování účastníků na akci nebo tábor je totožný jako u kroužků. Rozdíl je pouze v typu předpisu platby. Účast na akci se platí hotově před zahájením akce.

NASTAVENÍ

Vyberte poslední políčko v menu – Nastavení (obrázek ozubená kolečka). Zde je možné změnit své osobní údaje (jméno a příjmení) a heslo. Jakoukoliv změnu je potřeba potvrdit kliknutím na tlačítko Uložit.

ODHLÁŠENÍ Z KLIENTSKÉHO CENTRA

Z klientského centra se odhlásíte kliknutím na ikonu vpravo nahoře.

ODHLÁŠENÍ ÚČASTNÍKA z kroužku / akce / tábora

Pro odhlášení účastníka z kteréhokoliv kroužku / akce / tábora je potřeba kontaktovat DDM a odhlášku provede pracovnice DDM. V klientském centru odhlašovat nelze.

ŽÁDOST O VRÁCENÍ PENĚZ – pouze při zrušení tábora, za kroužky peníze nevracíme.

V klientském centru je možné po kliknutí na konkrétní přihlášku účastníka zvolit z nabídky volbu ŽÁDOST O VRATKU. Zobrazí se jednoduchý formulář, kam je třeba vyplnit pouze zdůvodnění, zvolit způsob vypořádání přeplatku (převod, vratka) a číslo účtu pro vrácení platby.

Doufáme, že Vám naše nové klientské centrum zjednoduší přihlašování na aktivity DDM.

Menu